Skip to content

Servicecoordinator

Nederland, Noord-Holland, AmsterdamBS Noord-West / Midden

Functieomschrijving

Ben jij een communicatief en organisatorisch talent? Werk jij graag in een gedreven team dat samen de verwachtingen van onze klanten wil waarmaken? Hecht je veel waarde aan vrijheid in je rol, met daarnaast veel verantwoordelijkheid? Dan hebben wij een veelzijdige rol als servicecoördinator voor je!

Dit ga je doen

Je kunt werken vanuit onze vestigingen in Amsterdam of Utrecht en je zal voornamelijk actief zijn voor het specialistenteam dat brandmeldinstallaties beheert en onderhoudt. Het team hecht veel waarde aan samenwerking, waarbij het met plezier ontzorgen van onze klant centraal staat. Samen met de monteurs, contractbeheerder en een collega coördinator specialisten ontzorg je onze klanten. Het is onze taak om de installaties in topconditie te krijgen en houden en hierin onze klanten te ontzorgen, zodat zij zich kunnen richten op hun primaire proces.

Jouw rol is het uitzetten en coördineren van alle binnenkomende storingsmeldingen, het inplannen van onderhoudswerkzaamheden en het organiseren van klein vervangingswerk dat hieruit voortkomt. Jij zorgt ervoor dat het werk wordt uitgevoerd door onze technici en/of onderaannemers. Je bewaakt en optimaliseert het onderhoud, zorgt dat gegevens over installaties worden bijgehouden en zorgt voor een heldere terugkoppeling naar de klant. Dit alles met een flinke dosis eigenaarschap en omgevingssensitiviteit. Kortom, het is een veelzijdige functie waarbij je organisatorisch en administratief een belangrijke stempel drukt op ons succes.

Dit bieden wij

Bij SPIE staan de medewerkers centraal. Wij vinden het belangrijk dat jij je thuis voelt bij ons. Je kan van ons het volgende verwachten:

  • Een afwisselende en uitdagende functie met veel eigen verantwoordelijkheid;
  • Een concurrerend salaris, prima secundaire arbeidsvoorwaarden en pensioenregeling gebaseerd op de CAO M&T;
  • Uiteraard voorzien we je van een laptop en krijg je een Samsung smartphone met de mogelijkheid tot een upgrade naar een IPhone;
  • We staan er om bekend dat we investeren in jouw ontwikkeling. Zo heb je toegang tot vele online cursussen en bespreken we graag met jou wat jij bij wilt leren en hoe jij je wilt ontwikkelen in je vak;
  • Natuurlijk hoort ontspanning erbij. Je krijgt bij ons 25 vakantiedagen en 13 adv-dagen;
  • Allerlei activiteiten, zowel met het eigen team als voor de vestiging of de hele regio;
  • Een gezonde balans tussen werk en privé.

Vereisten

Dit vragen wij van jou

Je legt makkelijk contact met mensen en bent in staat om snel te schakelen. Je voelt aan wat prioriteit heeft en laat pas los als jij weet dat het geregeld is. Je bent in feite onze spin in het web van de serviceverlening aan onze klant en zoekt daarin altijd naar een efficiënte manier om de verwachtingen waar mogelijk te overtreffen. In deze dynamiek houd jij graag ‘het huis op orde’ en is het in control zijn van de stroom meldingen alsook het te verrichten preventieve onderhoud voor jou een motiverend doel. Wij verwachten van onze coördinator een proactieve houding. Je weet jouw technici als geen ander te motiveren.

Daarbij herken je je in de volgende punten:

  • Eigenaarschap en de drive om te ontzorgen;
  • Teamplayer die graag met elkaar de schouders eronder zet;
  • Planmatig, gestructureerd en je verdiept je graag in processen en techniek;
  • Acteert op MBO+/HBO niveau;
  • Bij voorkeur werkervaring in een technische en/of dienstverlenende omgeving

Meer informatie

Heb jij vragen over de functie, sollicitatieprocedure of arbeidsvoorwaarden dan kun je contact opnemen met Marcel Vlieger (recruiter), telnr: 06-48 92 87 65.

of